.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه نماینده قائم شهر و سوادکوه در واپسین هفته های نمایندگی ؛
ادیانی : مجلس یازدهم باید ادامه دهنده کارهایی باشد که مجلس دهم آن‌ها را پایه‌گذاری کرد !
شمال نیوز : این نماینده گفت؛ نمایندگان مجلس یازدهم با مشکلاتی مضاعف بر مشکلات و کاستی‌های زمان انتخابات 2 اسفندماه سال 98 رو به هستند و آن به دلیل بحران و ضایعات اقتصادی و انسانی ایجاده شده توسط کرونا است. ....
ادیانی :  مجلس یازدهم باید ادامه دهنده کارهایی باشد که مجلس دهم آن‌ها را پایه‌گذاری کرد !

شمال نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس در دستور کار قرار دادن "اصلاح ساختار بودجه" و "اصلاح نظام اداری کشور" توسط نمایندگان مجلس یازدهم را ضروری دانست.


به گزارش شمال نیوز، سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه مسئولیت سنگینی پیش روی مجلس یازدهم است، گفت: به تعبیری باید گفت؛ نمایندگان مجلس یازدهم با مشکلاتی مضاعف بر مشکلات و کاستی‌های زمان انتخابات 2 اسفندماه سال 98 رو به هستند و آن به دلیل بحران و ضایعات اقتصادی و انسانی ایجاده شده توسط کرونا است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اداره صحیح اقتصادی کشور به خلق منابع مالی جدید نیاز دارد، ادامه داد: خلق منابع مالی جدید علاوه بر لرز و پس لرز، برای کشور آورده و منفعت نیز به همراه خواهد داشت لذا نیاز است نمایندگان مجلس آتی با اقدام جسورانه جهت خلق منابع جدید جهت ارتقاء وضعیت اقتصادی مردم قدم بردارند. 

وی همچنین افزود: "جهش تولید" به عنوان شعار سال -که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است - نباید در حد شعار بر روی بنرها باقی بماند و دولت در حوزه اجرا، مجلس در حوزه قانونگذاری و دیگر دستگاههای تاثیرگذار باید بر روی شعار سال متمرکز شوند و محور تمام این موضوعات مجلس یازدهم خواهد بود.    

ادیانی اصلاح "قانون تجارت" و "بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی" را ازجمله اقدامات مثبت مجلس دهم و یاریرسان نمایندگان دوره یازدهم دانست و افزود: خوشبختانه در قانون بودجه نیز خانه‌های خالی و خودروهای لوکس مشمول مالیات شده‌اند که خود به معنای خلق منابع جدید است و به یقین دولت و مجلس آینده می‌توانند با اتکاء به این موارد گرهکشا باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، در دستور کار قرار دادن "اصلاح ساختار بودجه" و "اصلاح نظام اداری کشور" توسط نمایندگان مجلس یازدهم را ضروری دانست و گفت: بهتر است اصلاح ساختار بودجه با توجه به شرایط تحریم و محدودیت روابط مالی و بانکی برای کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت باید در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گیرد. مجلس یازدهم باید ادامه دهنده کارهایی باشد که مجلس دهم آن‌ها را پایه‌گذاری کرد و مهمترین اقدام اصلاح ساختار بودجه کشور است./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 فروردين 1399
جااااان؟ بعد از دو ماه سر و کلش پیدا شد و متوهمانه هم آمد.
علی 23 فروردين 1399
.............................................................. چشم دبیر ادیانی وزارت نفت
رضا 23 فروردين 1399
بیشتر جوک بود بی خاصیت ترین مجلس همین دهم بود
سید سوادکوهی 24 فروردين 1399
دبیر نفتی عزیز فقط دوره بعد هوس مجلس نکن که مردم قائم شهر همون کاری رو باهات می کنن که مردم تهران کردند . با دو هزار رای ادبت می کنن
شمس الضحی 24 فروردين 1399
یعنی چی دوکتور جان ... برن وزارت نفت خودشونو بازنشسته کنن ؟؟؟
امیر 24 فروردين 1399
آقای ادیانی شما که مشکلی نداریید .باتوجه به اینکه از شغل شریف فرهنگی به شرکت نفت انتقال یافتید .باتشکر(علی برکت ا....)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.